2010. május 20., csütörtök

Visszatérés + Köszönet a díjakért

Sziasztok,

hát itt vagyok én, itt vagyok újra. Szép, mint mindig énnekem... :) Nah jó a lényeg, hogy befejezem a történeteimet, ha törik ha szakad, szóval vegye úgy mindenki, hogy a vége felé jár az Edward Bella sztori (amit visszaolvastam és rájöttem, hogy elég szemét voltam Bellával).

A kedves kis Robertet a magyarországi kis akciója miatt megbüntizzük! :) <- gonosz vigyor.

Az új töri... hát abból csak pár részt rakok fel, hogy tetszik-e egyáltalán nektek...

És mindenkinek köszönöm a díjakat! :) Igazából én nem a díjak, vagy az olvasói szám növekedéséért írok - bár jól esik ha olvastok - sokkal inkább azért, mert szeretek írni, egy másik világban élni. Szóval köszi, nagyon kedvesek vagytok!

Nah megyek írok egy frisst ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése