2010. január 22., péntek

Edward és Bella (átkötő sztori 1.)

Bella szemszög:

Éreztem, hogy feszültség és izgalom van a levegőben, ahogy hazautaztunk. Mindenki mosolygott, és senki nem tudott egyhelyben maradni. Rosalieból hirtelen mintha a legkedvesebb barátnőm lett volna, egész úton érdeklődött a hogylétemről, és meglepett 1-2 dologgal, amiket állítólag nekem vett.

Edward volt az egyetlen, aki egész úton elzárkózott mindenki elől. Hol szorosan, hol gyengédebben vont magához. Az arcát a hajamba fúrta, olyan érzés volt, mintha búcsúzkodni szeretett volna. Ettől a gyomrom önkéntelenül is összerándult. A pánik kezdett elhatalmosodni rajtam. Miért nem örül, miért nem boldog, hogy végre együtt lehetünk? Talán megbántottam? Kiábrándult belőlem?

-Bella… -szólt gyengéden, de a fájdalmas tónus nem kerülte el a figyelmem. – Szeretlek! Elhiszed ezt nekem? – és ragyogó aranyszín szemeivel fogva tartotta a tekintetem. Nem volt kérdés. Hittem neki. –Köszönöm. – súgta, és először mosolyodott el a gép felszállása óta.

-Edward valami baj van? Nem örülsz a kiegyezésnek? –Minden áron ki akartam deríteni, hogy miért ilyen letört.

-A kiegyezés nem számít. Nem változtat semmin…

-Nem értelek. Már erősebbek vagyunk, mint ők. Nem tehetnek ellenünk semmit.

-Ez így van. –mosolygott rám megint.

-De akkor… -még mindig nem értem akartam folytatni, de Edward megelőzött.

-Bella, a vámpíroknak hamarosan végük lesz. Felesleges volt a megegyezés. A képességednek hála, mindenki ember lehet. Többé nem kell szörnyként élnünk.

Ah erre még nem is gondoltam… Mindenki újra ember. Tehát ezért, olyan kedves Rose! A képzeletemben előre láttam, hogy egy családként éljük le az életünket. Normálisan. Ez a szó sehogy sem tetszett. Nekem tetszett ez a varázslat. Tetszett, hogy egy tündér mese része vagyok. Nem tudtam elképzelni, hogy a számomra legtökéletesebb lény egyszer csak meghaljon. Neki örökké léteznie kell!

Ahogy végig gondoltam ezeket, eszembe jutott, hogy Edward valószínűleg mindent hall. Így az arcára néztem, és az eddigi jól sikerült pókerarcok után, most egy nagyon is átlátszó maszkot vett fel. Láttam a szemében. Ember akar lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése